13 Nisan 2010 Salı

ENGLİSH HOME.....

Nevresim takımlarımı English Home'dan alabilmek için bekletiyordum...İstanbul'a gidip alır gelirim diye planlar içindeyken bana güzel bir sürpriz yapıp İzmit'te bir mağaza açtılar:)) Bende küçük alışverişimi yaptım....
Yastıklarını, çarşafını ve nevresimini ayrı ayrı alıp bir takım oluşturuyorsun ve bu güzel takımlar çift kişilikte 50.00 TL ye tek kişilikte ise 40.00 TL ye geliyor...
Ben bir çift kişilik nevresim takımı yaptım kendime ve ekstradan 2 yastık kılıfı daha ekledim...2 yastık kılıfının bulunduğu paketler ise 7.00 TL olunca içime sinen ve hesaplı bir alışveriş oldu...Günlük bir yatak örtüsünüde 100.00 Tl ye aldım....Birde her nevresim takımının deseninden 20.00 TL'ye yatak tepsileri yapmışlar....Sevgilimin bana güzel kahvaltılar hazırlaması ümidiyle onuda ekledim :)))Ve yeni ürünlerin gelmesini şimdiden beklemeye başladım....
Tarzları bana uygun, fiyatlar süper çeyizim sanırım çok fazla English Home ürünlerinden kokacak:)))Mutlaka uğrayın derim...



Hiç yorum yok: