31 Ekim 2009 Cumartesi

MUM ISITICILI MASA SERVİSİMİZ..

Aslında kendimi düşünyorumda çeyiz al dediklerinde çok komik gelirdi ne işim olur yaa der geçiştirirdim.
Ama şuanda kendimi durduramıyorum çok garip bir duygu sanırım "yuvayı dişi kuş yapar" içgüdüsü aldıkça alasım geliyor...
Aslında güzel yemek yaptığımı söylerler bende çok seviyorum yemek yapmayı heralde cok sevdiğim için yemeklerimde güzel oluyor..
Geçenlerde HİSAR dan - bu markanın ürünlerini seviyorum her ne kadar müşteri ilişkileri zayıf olsa da- yaptığım güzel yemeklerin masada sıcacık durması için
 
Çok severek aldım ikisinide biraz pahalılar bana göre tanesi ortalama 250 TL cıvarında ama elınıze aldığınızda verdiğiniz paraya acımayacaksınız...
Annem sağolsun aklıma bunları o soktu çok da iyi oldu 
Bunların yanınada bana aynı serinin çatalbıçak takımını aldırdı süper oldular ..
 Çok sevdim.. 

Hiç yorum yok: