18 Haziran 2010 Cuma

BİR DÜDÜKLÜ TENCERE MAZİSİ :))

Düdüklü tencereyle sonu gelmez bir savaşamı girdim ben???.
İlk tanışıklığımızı burda dile getirmiştim...Karabasan gibi üstüme çöktü sanki peşimi bırakmıyor....
Tefalin yeni çıkardığı düdüklü tenceresi uzaktan uzaktan göz kırpıyordu bana....Bir gaza gelip bir durduyordum kendimi...İşte gün geldi o gaza geldiğim bir zamanda durduramadım kendimi....
Aldım eski düdüklümü tuttum tefalin yolunu...

Al bunu ver bana onu....
 
 Nutri Cook'a sahip olabilmek için üstüne 200.00 Tl ödedim :(( Ama bu yemek süresini kendi ayarlıyor..Bitince haber veriyor..Sevdim yani gönül verdim :))
 Birde tefalin beni cezbeden bir güzelliğine deyinmeliyimki....Çeyizim için aldığım çoğu ürünün garanti süresini malesef doldurmuş oluyorum...Fakat tefal biz garipleride düşünmüş ve.. Nikahı bastıktan sonra alıyorsun evlilik cüzdanını ahanda ben yeni evlendim diyorsun ve garantini o günden itibaren imzalattırıyorsun...----Teşekkürler TEFAL----
Tefal in düdüklü tencere üstünde AR-GE çalışmalarına artık son vermesini temenni ederek yoluma devam ediyorum...
Görüşmek üzere....

Hiç yorum yok: